Promocja usług (wyd. III) - Mirosław Marczak
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: • podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, • specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, • przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, • zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, • przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, • analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: • przejrzysty układ, • logiczna i spójna merytorycznie struktura, • zrozumiała forma przekazu, • szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, • liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, • omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), • bogata bibliografia.Rok wydania:2023
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.