Strona główna1 » Książki2 » Biznes i ekonomia3 » Ekonomia4 » Transformacja cyfrowa. perspektywa marketingu
Transformacja cyfrowa. perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa. perspektywa marketingu

Oprawa twarda
Wysyłamy w 48 godzin
Transformacja cyfrowa. perspektywa marketingu - Mazurek GrzegorzTransformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność…
zobacz opis
umorzenie

Cena: 71,89 zł

Cena katalogowa: 79,00 zł

Oszczędzasz: 9%

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Koszty dostawy:

Odbiór w księgarni 0,00 zł
    Paczkomaty od 8,99 zł
    Paczka w Ruchu od 6,69 zł
    Kurier DPD od 12,00 zł
    • Szczegółowy opis
    • Szczegółowe dane
    • Dostawa
    • Recenzje książki (0)

    Transformacja cyfrowa. perspektywa marketingu - Mazurek Grzegorz

    Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Transformacja cyfrowa. perspektywa marketingu ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji. Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera
    AutorzyMazurek Grzegorz
    WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN
    Rok wydania2019
    Liczba stron304
    OprawaTwarda
    Format16.5x23.5cm
    AutorMazurek Grzegorz
    WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN
    Rok wydania2019
    Liczba stron304
    OprawaTwarda
    Wymiary16.5x23.5cm
    ISBN978-83-01-20418-1

    Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

    Cennik dostawy:
    Odbiór w księgarni Książnicy Polskiej - Zawsze darmowy

    Jeśli zamówione przez Ciebie produkty są dostępne na miejscu w księgarni, zamówienie odbierzesz nawet za 15 minut!

    Paczka w Ruchu
    Płatność przy odbiorzePrzedpłata
    opcja niedostępna6,69 zł
    Kurier (DPD)
    Płatność przy odbiorzePrzedpłata
    14 zł12zł
    Paczkomaty® InPost
    Płatność przy odbiorzePrzedpłata
    10,99zł8,99zł
    Lista punktów darmowego odbioru - sprawdź
    Dostawa za 0 zł MOŻLIWOŚCI ODBIORU KSIĄŻEK ZA DARMO W JEDNEJ Z NASZYCH KSIĘGARŃ
    Inne tytuły z kategorii

    Rękojmia

    • Wydawca: C.H. Beck
    • Dostępność: Aktualnie niedostępny (sprawdź dostępność w księgarniach)
    WAŻNA INSTYTUCJA PRAWA CYWILNEGO Rękojmia. Odpowiedzialność sprzedawcy to publikacja, która ukazuje regulację prawną rękojmi po zmianach wynikających z ponownej implementacji dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 1999/44/WE z 25.5.1999 r. w sprawie…
    193,02 zł
    TANIEJ O 5,98 zł
    dodaj do schowka

    Nowa ekonomia

    Pionierzy wytyczają szlaki do nieznanych lądów, w nauce zaś to tworzenie pojęć pierwotnych, sieci łączących je warunków – aksjomatów oraz tworzenie głównych metod badawczych. Profesor Jakimowicz to wszystko wnosi do ekonomii, co Cieszkowski do filozofii…
    44,59 zł
    TANIEJ O 4,41 zł
    szt.Do koszykadodaj do schowka

    Handel i pokój. Geneza i ewolucja liberalnego pacyfizmu

    Liberalny pacyfizm był ważną ideą w dziejach nowożytnej Europy. Jego istotą było przeświadczenie o istnieniu pozytywnego związku pomiędzy rozwojem handlu i pokojem międzynarodowym. Poglądy większości liberalnych pacyfistów najzwięźlej wyraża hasło: kupiectwo…
    37,04 zł
    TANIEJ O 1,96 zł
    dodaj do schowka

    Insight Droga do mentalnej dojrzałości

    Mentalna dojrzałość to stan głębokiej równowagi psychicznej, zdrowego samowsparcia i wolności od chwili autodestrukcyjnych nawyków naszego umysłu. To samoświadomość prowadząca do zrozumienia swojej natury, i także odwaga do życia w zgodzie ze sobą. To…
    53,12 zł
    TANIEJ O 15,88 zł
    szt.Do koszykadodaj do schowka

    Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie. koncepcje, strategie, praktyka

    Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie. koncepcje, strategie, praktyka - Tabor Joanna AntoninaZarządzanie talentami w przedsiębiorstwie. koncepcje, strategie, praktyka zawiera niezbędne, kompleksowo ujęte informacje dotyczące zarządzania talentami…
    34,42 zł
    TANIEJ O 15,48 zł
    dodaj do schowka