Strona główna1 » Książki2 » Biznes i ekonomia3 » Ekonomia4 » Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu
Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

oprawa twarda
Wysyłamy w 48 godzin
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne…
zobacz opis
lit_kobieca_promo

Cena: 71,89 zł

Cena katalogowa: 79,00 zł

Oszczędzasz: 9%

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Koszty dostawy:

Odbiór w księgarni 0,00 zł
    Paczkomaty od 8,99 zł
    Paczka w Ruchu od 6,69 zł
    Kurier DPD od 12,00 zł
    • Szczegółowy opis
    • Szczegółowe dane
    • Dostawa
    • Recenzje książki (0)
    Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji. Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja SznajderaPowyższy opis pochodzi od wydawcy
    AutorMazurek Grzegorz
    OprawaTwarda
    WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
    Kod kreskowy9788301204181
    Wymiary16.5x23.5cm
    Liczba stron304

    Ta książka zasługuje na recenzje! Bądź pierwszy!

    Cennik dostawy:
    Odbiór w księgarni Książnicy Polskiej - Zawsze darmowy

    Jeśli zamówione przez Ciebie produkty są dostępne na miejscu w księgarni, zamówienie odbierzesz nawet za 15 minut!

    Paczka w Ruchu
    Płatność przy odbiorzePrzedpłata
    opcja niedostępna6,69 zł
    Kurier (DPD)
    Płatność przy odbiorzePrzedpłata
    14 zł12zł
    Paczkomaty® InPost
    Płatność przy odbiorzePrzedpłata
    10,99zł8,99zł
    Lista punktów darmowego odbioru - sprawdź
    Dostawa za 0 zł MOŻLIWOŚCI ODBIORU KSIĄŻEK ZA DARMO W JEDNEJ Z NASZYCH KSIĘGARŃ
    Inne tytuły z kategorii

    Legitymalizacja badań organizacji

    Badanie działalności zorganizowanej jest zajęciem fascynującym. Jednak rozwojowi dyscypliny towarzyszy rosnąca świadomość wyzwań, którym musi sprostać środowisko naukowe by utrzymać i zwiększyć poziom legitymizacji prowadzonych badań. Czyim interesom…
    35,49 zł
    TANIEJ O 3,51 zł
    szt.Do koszykadodaj do schowka

    Instytucje prawnofinansowe w warunkach kryzysu gospodarczego

    • Wydawca: Wolters Kluwer
    • Dostępność: Aktualnie niedostępny (sprawdź dostępność w księgarniach)
    Instytucje prawnofinansowe w warunkach kryzysu gospodarczegoPublikacja jest zbiorem opracowań na temat wpływu kryzysu finansowego lat 2007-2009 na politykę fiskalną oraz poszukiwania i wdrażania nowych rozwiązań sprzyjających stabilności finansów publicznych…
    115,37 zł
    TANIEJ O 23,63 zł
    dodaj do schowka

    Instrumenty finansowe w spółkach.

    Instrumenty finansowe takie jak akcje czy obligacje cieszą się coraz większym zainteresowaniem spółek. Spółki często nabywają akcje innych notowanych na giełdzie spółek w celu czerpania z nich korzyści ekonomicznych, ale też często wybierają obligacje,…
    64,31 zł
    TANIEJ O 5,59 zł
    szt.Do koszykadodaj do schowka
    Skuteczność aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu na przykładzie województwa świętokrzyskiego z

    Skuteczność aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu na przykładzie województwa świętokrzyskiego z

    Skuteczność aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu na przykładzie województwa świętokrzyskiego z - Beata Wentura-DudekKsiążka zawiera informacje dotyczące adresowania aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu tak, aby były one bardziej skuteczne…
    55,00 zł
    dodaj do schowka

    Zarządzanie projektem Podręcznik przyszłego Pma

    Zarządzanie projektem Podręcznik przyszłego Pma - Pietras Paweł, Szczepańczyk Maciej, Pietras AgnieszkaZarządzanie projektami jest wciąż aktualną dziedziną wiedzy, szczególnie w dobie dynamicznie zmieniającej się gospodarki. Statystyki zakończonych projektów…
    46,00 zł
    TANIEJ O 4,00 zł
    dodaj do schowka