1 » 2 » 3 » 4 » Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu5
Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Oprawa twarda
zobacz opis
Odbierz za 15 minut!

    Cena: 63,19 zł

    Cena katalogowa: 79,00 zł

    Oszczędzasz: 20%

    Ilość: szt.
    Dodaj do koszyka

    dodaj do schowka

    Przedsprzedaż! Książkę wyślemy 30-01-2019

    Dostawa za 0 zł MOŻLIWOŚCI ODBIORU KSIĄŻEK ZA DARMO W JEDNEJ Z NASZYCH KSIĘGARŃ
    • Szczegółowy opis
    • Szczegółowe dane
    • Dostawa
    • Recenzje książki (0)

    Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu - Mazurek Grzegorz

    Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji. Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera
    AutorzyMazurek Grzegorz
    WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN
    Rok wydania2019
    Liczba stron304
    OprawaTwarda
    Format16.5x23.5cm
    AutorMazurek Grzegorz
    WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN
    Rok wydania2019
    Liczba stron304
    OprawaTwarda
    Wymiary16.5x23.5cm
    ISBN978-83-01-20418-1

    Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

    Napisz recenzję
    Cennik dostawy:
    Odbiór w księgarni Książnicy Polskiej - Zawsze darmowy

    Jeśli zamówione przez Ciebie produkty są dostępne na miejscu w księgarni, zamówienie odbierzesz nawet za 15 minut!

    Paczka w Ruchu
    Płatność przy odbiorzePrzedpłata
    6,59 zł4,59 zł
    Kurier (DPD)
    Płatność przy odbiorzePrzedpłata
    14 zł12zł
    Paczkomaty® InPost
    Płatność przy odbiorzePrzedpłata
    10,99zł8,99zł
    Lista punktów darmowego odbioru - sprawdź
    Inne tytuły z kategorii

    Ocena przedsiębiorstwa według standardów światowych

    Oddajemy w Państwa ręce III wydanie książki, która po raz pierwszy ukazała się w 1993 roku i od tamtej pory była ciągle dostępna na rynku. Autorzy wprowadzili zmiany obejmujące ponad 80% pierwotnych treści oraz uwzględnili najnowsze uregulowania prawne,…
    52,50 zł
    TANIEJ O 6,50 zł
    szt.Do koszykadodaj do schowka

    Infrastruktura sportowa w rozwoju lokalnym

    Sport stanowi powierzchnia aktywności człowieka, który wpływa w pokaźny sposób na jakość jego życia. Jego powiązania z gospodarką będą w przyszłości zyskiwały na znaczeniu. Książka bywa oryginalną monografią, w której połączono wątki dotyczące infrastruktury…
    45,60 zł
    TANIEJ O 2,40 zł
    szt.Do koszykadodaj do schowka

    Projektowanie systemów podwyżkowych

    Projektowanie systemów podwyżkowych - Manikowski RobertPodwyżki wynagrodzeń wydają się oczywistym elementem motywującym pracowników, a ich planowanie i przeprowadzanie – procesem łatwym z technicznego punktu widzenia. Autor książki przekonuje jednak,…
    66,23 zł
    TANIEJ O 2,77 zł
    szt.Do koszykadodaj do schowka

    Kapitał ludzki w polityce regionalnej

    Przyjęty temat pracy „Kapitał ludzki w polityce regionalnej” łączy ujęcia teoretyczne i praktyczne oraz może być uznany za istotny teoretycznie i prag­matyczny dla prowadzenia polityki rozwojowej. W pracy przyjęto następujące hipotezy badawcze:…
    57,00 zł
    TANIEJ O 3,00 zł
    szt.Do koszykadodaj do schowka

    Elementy rachunkowości część 3 podręcznik + CD. Technologie informatyczne w uproszczonych formach rachunkowości

    Elementy rachunkowości część 3 podręcznik + CD. Technologie informatyczne w uproszczonych formach rachunkowości - Cesarz TadeuszW rozdziale poświęconym arkuszowi kalkulacyjnemu MS Excel autor omawia podstawy wykonywania obliczeń w arkuszu, wyznacza różne…
    20,90 zł
    TANIEJ O 1,10 zł
    szt.Do koszykadodaj do schowka