Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Książki » Python w zadaniach Programowanie dla młodzieży
Python w zadaniach Programowanie dla młodzieży - Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski

Python w zadaniach Programowanie dla młodzieży

Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski

Oprawa: Miękka

Rok wydania: 2023

WydawnictwoHelion

Cena: 45,37 zł

Cena katalogowa: 59,00 zł

Oszczędzasz: 23%

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Chwilowo niedostępny

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Dostępność w księganiach
  • Szczegółowe dane
  • Recenzje produktu (0)

Python w zadaniach Programowanie dla młodzieży - Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski

Opanuj Pythona od strony praktycznej! Poznaj konstrukcje języka Python Naucz się stosować je w praktyce Wykorzystaj standardowe biblioteki Rozwiąż 139 zadań i sprawdź swoje rozwiązania Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów - wszystko to sprawia, że Python znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach i wspiera rozwój wielu popularnych serwisów internetowych. Bez wątpienia warto się go nauczyć! Jeśli chcesz poznać ten język, jesteś na dobrej drodze! Książka omawia najważniejsze elementy programowania w Pythonie. Co ważne, wiedza została usystematyzowana w formie konkretnych zadań do wykonania. Poznasz dzięki nim typy danych i składnię języka, dowiesz się, jak debugować programy, nauczysz się korzystać z funkcji oferowanych przez biblioteki i opanujesz podstawy tworzenia graficznych interfejsów użytkownika. To podręcznik przeznaczony dla młodzieży, ale doskonale sprawdzi się również w przypadku osób dorosłych, które rozpoczynają przygodę z programowaniem. Instalowanie oraz konfigurowanie środowiska i niezbędnych narzędzi Podstawowe informacje na temat języka i programowania Typy danych, zmienne proste i tablicowe Operatory, instrukcje warunkowe oraz instrukcje pętli Operacje wejścia-wyjścia w konsoli i na plikach Biblioteki graficzne, dźwiękowe i wideo Korzystanie z funkcji wbudowanych i tworzenie własnych Programowanie obiektowe, obsługa wątków i wyjątków Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika Zadania do samodzielnego wykonania i praktyczny projekt gry Poznaj Pythona, rozwiązuj zadania, zostań programistą!

Rok wydania:2023

AutorUrszula Wiejak, Adrian Wojciechowski
WydawcaHelion
Kod kreskowy9788328391963
Rok wydawnia2022

WarszawaŚwiętokrzyska 14, Księgarnia Na ŚwiętokrzyskiejDostępny

WarszawaMadalińskiego 4 , Księgarnia iPoczytajDostępny

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu