» » » » Miejski transport zbiorowy
Miejski transport zbiorowy

Miejski transport zbiorowy

Wydawca: BEL Studio
Książka, na płaszczyźnie teoretycznej i praktycznej, podejmuje problematykę zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Dla realizacji założonych w niej celów, autorki dokonały przeglądu pojęć związanych z wartością usługi, czynników, które ją determinują, nowej kultury mobilności i współczesnych wzorców ruchliwości komunikacyjnej.…
zobacz cały opis
sprawdź dostępność w księgarniach

Cena: 49,88 zł

Cena katalogowa: 52,50 zł

Oszczędzasz: 5%

dodaj do schowka

Brak w magazynie centralnym
Sprawdź dostępność w księgarniach

Dostępność: Aktualnie niedostępny (sprawdź dostępność w księgarniach)

Czas wysyłki: 48 godzin

Kod EAN: 9788377982495

Autor: Zuzanna Kłos-Adamkiewicz, Elżbieta Załoga

Dostawa za 0 zł MOŻLIWOŚCI ODBIORU KSIĄŻEK ZA DARMO W JEDNEJ Z NASZYCH KSIĘGARŃ
  • Szczegółowy opis
  • Szczegółowe dane
  • Dostępność w księgarniach
  • Recenzje książki (0)
Książka, na płaszczyźnie teoretycznej i praktycznej, podejmuje problematykę zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Dla realizacji założonych w niej celów, autorki dokonały przeglądu pojęć związanych z wartością usługi, czynników, które ją determinują, nowej kultury mobilności i współczesnych wzorców ruchliwości komunikacyjnej. W książce zaproponowano również koncepcję zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Autorki przedstawiły przykłady działań związanych z wdrażaniem nowej kultury mobilności w miastach europejskich oraz efektów jakie niesie dla wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Istotną częścią książki są wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych wśród mieszkańców Szczecina i okolic, na których podstawie starano się określić czynniki mające wpływ na wartość. Publikacja zakończona jest wnioskami wskazującymi na możliwe kierunki rozwoju miejskiego transportu zbiorowego w myśl zwiększania wartości usługi.

Wybierz miasto:

  • E-mail:
  • Telefon
  • Godziny działania sklepu

  • E-mail:
  • Telefon
  • Godziny działania sklepu

  • E-mail:
  • Telefon
  • Godziny działania sklepu

UWAGA
  • 1. Dostępność tytułu może ulec zmianie. Przed udaniem się do księgarni zachęcamy do kontaktu z wybranym punktem odbioru.
  • 2. Ceny widoczne na stronie mogą się różnić od cen w księgarni.
AutorzyZuzanna Kłos-Adamkiewicz, Elżbieta Załoga
WydawnictwoBEL Studio
Rok wydania2017
Liczba stron212
Wymiary16.7x23.5cm
ISBN978-83-7798-249-5

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Inne tytuły z kategorii

Migracje jako wyzwanie dla Unii Europejskiej i wybranych państw członkowskich

  • Wydawca: Difin
  • Dostępność: Dostępny
Książka odzwierciedla aktualny stan wiedzy w zakresie tematyki migracyjnej dotyczącej obszaru UE, jak również w sposób znaczący ją porządkuje i wzbogaca o wnioski autorskie. Zawarte treści stanowią interesujący zbiór informacji, który z powodzeniem może…
45,60 zł
TANIEJ O 2,40 zł
szt. Do koszykadodaj do schowka

Bazary

Książka dotyczy relacji między kupcami na targowiskach polskich i warunków, w jakich one przebiegają. Autor opisuje działania ekonomiczne kupców, ukierunkowane na sprzedaż i zysk oraz działania społeczne, czyli budowanie i zarządzanie relacjami z pozostałymi…
38,69 zł
TANIEJ O 1,21 zł
szt. Do koszykadodaj do schowka

Coaching grupowy

  • Wydawca: Słowa i Myśli
  • Dostępność: Aktualnie niedostępny (sprawdź dostępność w księgarniach)
Podręcznik Coaching grupowy, autorstwa Joanny Greli, Rafała Szewczaka i Michała Bloch, to nie tylko solidna dawka wiedzy, ale także zbiór przykładów z życia, które potwierdzają skuteczność tej metody w pracy w różnorodnych kontekstach – w biznesie, edukacji,…
55,10 zł
TANIEJ O 2,90 zł
dodaj do schowka

Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe

  • Wydawca: PWE
  • Dostępność: Dostępny
Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem […] posiadającym…
56,90 zł
TANIEJ O 3,00 zł
szt. Do koszykadodaj do schowka

Odwracanie marki

Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a…
33,15 zł
TANIEJ O 1,75 zł
szt. Do koszykadodaj do schowka