Kodowanie przez wzmacnianie - Paulina Zając
Zadania polegające na kodowaniu i szyfrowaniu to doskonały pomysł na urozmaicenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych. Dzięki ponad 60 ćwiczeniom dla uczniów klas IV–VIII można w przyjemny sposób pracować nad usprawnieniem: - funkcji percepcyjno-motorycznych - percepcji wzrokowej - spostrzegawczości - koordynacji wzrokowo-ruchowej - funkcji językowych - zdolności koncentracji. Materiał można wykorzystać zarówno w czasie wolnym w domu, na zajęciach świetlicowych, jak i w gabinetach terapeutycznych. Ćwiczenia polegają na odkodowywaniu najpierw poszczególnych haseł, a później motywatorów (wzmocnień). Wykorzystane słownictwo pochodzi z bliskich uczniom kręgów tematycznych – szyfry odnoszą się zarówno do slangu młodzieżowego, jak i terminów utrwalanych podczas lekcji geografii czy tytułów szkolnych lektur. Po odkodowaniu słów występujących w danym zadaniu można także zachęcić uczniów do: - ułożenia wyrazów w kolejności alfabetycznej - ułożenia zdań z wybranymi wyrazami - stworzenia krzyżówki przy użyciu tych wyrazów - samodzielnego zakodowania wyrazów o podobnej tematyce - zaznaczenia samogłosek lub spółgłosek w powstałych wyrazach, a następnie ich policzenia - napisania krótkiego opowiadania z wykorzystaniem odkodowanych wyrazów. Wszechstronne zastosowanie publikacji na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych z pewnością ułatwi pracę nauczycielom i terapeutom pedagogicznym.Rok wydania:2022
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.